اجرای طرح پاک‌سازی محلات آلوده در2نقطه از شهرکرمانشاه
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرگزاری فارس، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و عملیات پاک‌سازی نقاط آلوده شهر کرمانشاه عصر امروز به‌طور هم‌زمان در دو نقطه از شهر کرمانشاه توسط نیروی انتظامی به اجرا درآمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری این طرح در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در راستای وظایف ذاتی پلیس امروز طی یک عملیات مشترک توسط پلیس‌های امنیت، اطلاعات، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، یگان امداد و راهور کرمانشاه به‌صورت ویژه انجام شد.

کیومرث عزیزی از اجرای هم‌زمان این طرح در دو نقطه اطراف میدان آزادی و بازار توپ‌خانه شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: این طرح در برنامه‌های همیشگی ناجا وجود خواهد داشت.

این مسئول با تاکید بر اینکه عملیات پاک‌سازی در محلات آلوده به جرائم مختلف انجام می‌گیرد، بیان داشت: شهروندان از نیروی انتظامی انتظار دارند در این نقاط حضور پیدا کنند و با قانون‌شکنان و مجرمان برخورد قاطعانه داشته باشند.

وی از اجرای این طرح در تمامی نقاط آلوده استان کرمانشاه توسط نیروی انتظامی خبر داد و متذکر شد: ناهنجاری‌های مختلف در نقاط آلوده شناسایی شده و اجرای این طرح نتایج خوبی به‌دنبال خواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com